[smartdoctor] Re: KoHOM i kohomovsko prigovaranje

  • From: Durda Hren-Obranic <hrenobranic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Oct 2013 09:01:12 -0700 (PDT)

Iznenadila me dužina Vinkovog maila jer se  rijetko javlja, ali potpisujem
svaku njegovu riječ   i hvala mu na trudu što je iznio svoja  razmišljanja.
Pozdravljam sve  kolege  s kojima sam se do sada sretala na konresima i na
Vijeću KoHOMa jer u Šibenik neću doći- više radi razočaranja  nego radi
izgovora osobnim razlozima.
Pozdrav ,Đurđa