[smartdoctor] Re: KoHOM i kohomovsko prigovaranje

  • From: "Ines Balint" <ines.balint@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Oct 2013 12:33:48 +0200

Dragi Zrinko, pozivam te da se angažiraš i kontaktiraš kolege  ukoliko
sumnjaš da su napisane informacije točne. IO cijeni osobni angažman svakog
člana i budi siguran da će ti sadašnji IO dati punu potporu. Treba samo
ponaosob pitati kolege žele li istupanje u javnosti. Ako trebaš njihove
podatke javi.

Prije  nekoliko dana sam  "prozvala" kolegu Bilića zbog spočitavanja da
KoHOM nije ništa učinio za izjednačavanje statusa prema  KU domskih doktora
i zamolila ga da se osobno angažira. Odgovor je stigao brzinom svjetlosti .
Nakon revizije našeg odvjetnika dopis koji vam šaljem u privitku  je
proslijeđen svim institucijama. Hvala Marijane

Ines