[smartdoctor] Re: KoHOM i kohomovsko prigovaranje

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Oct 2013 02:15:37 +0200

Bili smo svi u početku, ne samo zato što je to rekao Kasalo (iako je to
sigurno imalo velikog utjecaja) nego zato što zapravo nismo znali što se
događa i što se sve može očekivati.  I tko je od nas imao ikakvog iskustva
i znanja što učiniti, osim Kasala - a i logika nam je govorila da je njegov
savjet na mjestu (i, da, i Senad je bio među nama).  No od onda je prošla
godina dana, vidjeli smo što se događa, vidjeli smo da naša tišina nije
nikoga spasila niti zaustavila.  Naravno da je sad lako govoriti što se
moglo učiniti nekad, treba biti pošten i priznati da smo svi tada mislili
jednako; ono što je upitno jest naše ponašanje nakon prvog šoka i nakon što
smo vidjeli kakva se vodi igra, jesmo li trebali dočekati 800 ljudi i
čekamo li još 800, ili smo u jednom trenutku trebali ponovo sjesti i
preispitati taktiku.

Mario, jasno da ti imaš bolji uvid u to koliko se ljudi izjasnilo o svom
slučaju i kakve su želje imali, ali je li provedena anketa i zna li se broj
onih koji nisu željeli ostati osamljeni?  Većina njih i nisu članovi
KoHOMa, no s druge strane mi se predstavljamo (pa smo se tako i nazvali)
kao udruga koja radi za boljitak cijele struke a ne samo svojih članova.
Trebalo bi, dakle, objaviti koliko je ljudi kontaktirano i koliko se
otvoreno izjasnilo za ili protiv istupanja KoHOMa.  Ako su zaista oni koji
su željeli našu solidarnost bili sporadični slučajevi, onda bi taj podatak
prekinuo ove rasprave.  Od ljudi koje ja znam, međutim, više je bilo onih
kojima bi podrška KoHOMa značila nešto; a i kod nekih koji je nisu tražili
jedan od razloga bio je što KoHOM ionako nije stao ni uz one koji su do tad
dospjeli pod istragu.

Dana 7. listopada 2013. 19:52 Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx> je