[smartdoctor] Vidimo se u Šibeniku

  • From: lmilicev <lmilicev@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 04 Oct 2013 09:09:43 +0200

Dragi svi,
zbog ovog upornog odbijanja (nemogućnosti?) shvaćanja situacije, pokušat ću "nacrtati". Povući ću paralelu sadašnje priče o pregovaračkim pozicijama, (ne)mogućnosti dobivanja boljeg ugovora nego što ga imamo sad, sa štrajkom liječnika 2003. god. i zahtjevima tadašnjeg i sadašnjeg sindikalnog čelnika za skoro 45% povećanjem plaće liječnika. Tadašnji ministar zdravstva Vlahušić je rekao da je to nemoguće i nudio povećanje plaća postepeno svake godine, do izjednačavanja plaća liječnika sa plaćom sudaca do 2010. god.

Kolega Babić je to odbio i ustrajao u štrajku gotovo mjesec dana, dok nije uvedena radna obaveza i tako nasilno prekinut štrajk, a imamo li mi danas, 2013. godine, plaće iste ili približne plaćama sudaca, procijenite sami.

Tijekom 4/2013. je IO KoHOM-a više puta pozivao na nepotpisivanje onog nezakonitog aneksa koji je stigao krajem 2/2013. i trebao je regulirati razdoblje od 1.1-31.3.2013. (tj. prevarom onih koji nisu shvaćali o čemu se radi, navesti kolege da si ograniče ugovor na 31.3.2013.), zatim na nepotpisivanje ponuđenog novog ugovora, dok je god bilo šanse da se izvuče kakvo poboljšanje tog ugovora.

23.4. je bila posljednja sjednica UV HZZO-a i što je do tada ispregovarano, ispregovarano je. Svi koji smo aktivno bili u svemu tome smo se složili da smo (zahvaljujući velikom odazivu nepotpisivanju aneksa i nepotpisivanju ugovora, te tako i opasnosti da srušimo čitav novi model - za koji mislim da smo imali snagu, ali da bi nam više štetilo nego koristilo) izvukli najviše što smo mogli.

Nakon toga je išla preporuka IO-a i individualne odluke svakog člana IO-a o potpisivanju ili nepotpisivanju.

To što su se pojedini koordinatori i čelnici podružnica KoHOM-a našli zatečeni preporukom IO-a i što su mislili da ćemo mi vječno sve negirati i protiviti se svemu, i kad je to produktivno, i kad je to kontraproduktivno i štetno, sigurno nije krivnja (samo) IO-a.

Isto tako mislim da i sada pojedinci obmanjuju članove KoHOM-a pričajući im da se moglo više postići, i da se samo treba oštro postaviti, i odmah će cijela zdravstvena administracija pasti na koljena i reći: Oprostite nam molim vas, evo odmah sjedamo za stol i diktirajte što ćemo napisati u novom ugovoru.

Bojim se da bi mogli (da ćemo) doći u istu situaciju kao što smo došli 2003. godine kad je kolega Babić odbio prijedlog ministra Vlahušića - izgubiti sve dobro što imamo i izgubiti mogućnost poboljšanja loših stvari koje još uvijek imamo.

Kolegica Klarić je napisala da je IO izgubio potporu članstva i da dio članstva ne želi da ga mi više zastupamo. Ponavljam, niti sam htjela biti član IO-a, niti sam mislila da sam dostojna biti član IO-a, niti sam mislila da ja u tom IO-u mogu nešto bitno doprinijeti. Pristala sam na sve zato jer nije bilo nikog drugog tko je htio.

Stoga me veseli ova zainteresiranost za aktivno sudjelovanje u radu udruge. Mislim samo da bi bilo dobro da ovi koji traže izglasavanje nepovjerenja IO-u predlože na listi svoje kandidate za budući IO, ukoliko bi se izglasalo nepovjerenje sadašnjem, tako da kolege mogu razmisliti o predloženim kandidatima i odlučiti se kako će glasati. Ukoliko nemaju moguće kandidate, onda procijenite sami što će se dogoditi izglasavanjem nepovjerenja sadašnjem IO-u.

Osobno sam nesretna ovom apsurdnom situacijom u kojoj ispada da se borim za mjesto u IO-u - mjesto koje ne nosi apsolutno nikakvu korist, nego samo odricanje i služenje, kako je Mario već napisao. I izloženost kritici, od koje je vrlo malo konstruktivne kritike. I više puta sam htjela dati ostavku i prepustiti vodstvo kome god, tko god želi i misli da može. Međutim, obvezuje me poštovanje prema predsjednici KoHOM-a koja je rekla da ili idemo svi, ili nitko. I obvezuje me mnogi koji su mi pristupili u posljednje vrijeme i rekli: molim te, nemoj prepustiti udrugu uništenju.

Koliko je onih koji misle da mi više nemamo kredibilitet za zastupanje, a koliko je onih koji misle da dobro radimo i žele da nastavimo, vidjet će se na skupštini.

Osobno se i u jednom i u drugom slučaju smatram dobitnikom i jedva čekam skupštinu. U slučaju da ne budem više član IO-a dobivam svoju slobodu i svoj život natrag. U slučaju da ostanemo IO, nastavljamo borbu i znam da će nam svima, prije ili kasnije, brže ili sporije, ipak biti bolje.

Stoga vas sve pozdravljam i želim da nas što više bude na skupštini i da to doista bude okupljanje pametnih, obrazovanih ljudi, koji znaju što žele u životi i kako to postići.

Pozdrav od seoske doktorice, članice IO KoHOM-a

Dana 2013-10-03 17:00, Marija je napisao(la):
Danko,molim te kad se obračaš meni da ne spominješ nikakve struje
ni križaljke.U 65.god. sam i nikad nism nikome pripadala.Uvijek i
zauvijek sam imala svoju tvrdu glavu.Znam se jedino razgovarati i
dpristajati na dogovor kada je bez ikakve ucjene i podcjenjivanja.U
svim sistemima i zdr. sustavima sam radila onako kako druge poslove
obavljam u svom domu s svojim najmilijima.I tako 40 god.u
studenom.Radila sam uvijek sve bez obzira da li sam to mogla prikazati
ili ne.Tako radim i sada.Među prvima sam tražila da se i
nepotpisnicima omogući prikazivanje rada.DA LI JE NAMJERA ZAVODA BILA
DATI NAM MOGUČNOST DA PRIKAŽEMO ŠTO RADIMO ILI NAS
UCJENJIVATI.Preventiva?O ćemu pričaš?Nema osiguranika u ordinaciji
kojem ja zdravom ili bolesnom ne odradim dio preventive.Da li sam kao
nepotpisnik zadovoljna.Puno zadovoljnija jer jednim dijelom mogu više
prikazati što radim.Zar bi zato trebala na kratke pruge zaraditi
više novaca.Sram bi trebalo biti onoga koji je do sada to
onemogučavao i tvrdio da smo neradnici.U ordinacijama slašem se da
bi trebalo odrađivati 70-80% kazuistike.APSOLUTNO!!!!TREBAJU NAM
STANDARDI I SVI MOGUĆI NORMATIVI.Eto Danko,osobno mislim da smo i
dalje ako ti ti tako zoveš TREBALI VRIŠTATI I TRAŽITI DA NAM SE
STVORE UVJETI ZA RAD(primjereni trenutku)DA NAŠA OBITELJSKA STVARNO
BUDE KRALJICA.Nikada nisam bila zadovoljna s mrvicama pa ni sad.Kako
će se oprvdati svi učinjeni DTP postupci kad se jednog dana donesu
vremenski normativiKoliko će to radno vrijeme trajati .13 h
dnevno?Zar će onda novine pisati doktori beru lovu a pacijente dalje
šalju konzilijarcima.ALO!Ima toga još i još ali očito gledamo iste
stvari različitim očima.Svima koji su našli bilo koje zadovoljstvo
potpisivanjem novog ugovora(bez obzira radi mokučnosti prikazivanja
svog posla ili pak financijskom)dobiti želi da to veselje potraje
što dulje.Danko da sam učinila drugačije iznedvjerila bih samu
sebe.

Marija

Šalje: LADA GRANDIĆ <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
Datum: 3. listopada 2013. 07:36
Predmet: Re: [smartdoctor] Re: Fw: Kuda plovi ovaj brod....?
Prima: dr.lada.grandic@xxxxxxxxx

Da se izrazim političkim jezikom. Repliciraju mi mnogi ali imenom me
prozivaju oni koji se prepoznaju u mojim porukama.

Hvala na strpljenju i srdačan pozdrav svima Lada

Dana 3. listopada 2013. 06:46 Dr.lada.grandic
<dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je napisao/la:

I jos nesto dragi kolega: Zasto sada pozivas kolege da se ocituju o
nov.mod.ugovaranja.Zar ste zaboravili kako je bio napadan kolega Davor
iz tzv.Zagrebacke skupine koji je zagovarao novi model.Ja nisam, iako
sam stara.

Zar mislis da su kolege nepotpisnici matematicki neobrazovani.Pa to
nije slozena matematika.Svi znaju da novi model omogucava evidenciju
rada i vecu zaradu Ali prije toga se trbalo izboriti za manji standard
opred.pacijenata i opremljenost amb.da kolege zaista mogu realizirati
80 %posla .Inace ne znam kad sve stignu?

Dragi kolega Marijo ja gotovo nikada nikoga ne prozivam imenom , a
mnogi mi repliciraju.

Mislim da mi niko ne moze zabraniti da kritiziram a kome smetam neka
me oznaci kao spam.

Dobro vam jutro svima, Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređaja

No virus found in this message.