[geoteach] חידון ארץ מולדת מחוז מרכז - חוויה אמיתית לכל אדם וגיאוגרף ישראלי

  • From: "Pnina Gazit" <gazit_y@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Feb 2006 14:43:46 +0200

שלום לכולם,
אני מרגישה צורך לשתף אתכם בחוויה הנהדרת שהייתה לי אתמול בחידון ארץ מולדת
ב'ארץ ישראל יפה' בתל אביב. לקראת אחר הצהריים האולם התמלא בקהל של מורים,
גיאוגרפים , בני משפחה ואורחים. האווירה הייתה נהדרת והארוע הפך למפגש גיאוגרפי
ארץ ישראלי מרנין. המפגש החל במבחן בכתב בו כל הילדים שעלו לשלב זה הגיעו !
הייתה זו הרגשה נפלאה לשבת במחיצת הקהל כשעל הבמה ילדים מפגינים בקיאות  והבנה
בתופעות ובתהליכים הקשורים בגיאוגרפיה ובסביבה של א"י.

ממליצה בכל פה לכולנו להגיע לשלב הגמר שיתקיים במרץ באוניברסיטת בר אילן. אין
לי ספק שהאירוע שם יהיה מרגש, מעניין ומהנה לכל אחד מאיתנו, הגיאוגרפים.
,
יישר כוח לכל העושים במלאכה . ראשית למורים המכינים את תלמידיהם בהתלהבות
ובשקידה ובכך מעמידים את המקצוע שלנו במקום הראוי לו, וכן לאלה שעמלים על
בארגון של החידונים בשלבים השונים..
תודה,
פנינה גזית