[smartdoctor] Re: PAR NEPAR I NASTUPI RAVNATELJSTVA

  • From: "Ilonka Kasalo dr.med." <ordinacija.opce.medicine.dr.med.ilonka.kasalo@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Jan 2012 12:24:51 +0100

Kolega Marko,
Kako vam nije jasno da u ugovoru stoji da moramo sudjelovati u posebnom
dežurastvu ali uz ugovor s DZ odnosno županijom.Ako ja ne odem na sljedeće
dežurstvo kako će me to DZ i HZZO kazniti!Temeljem kojeg ćete ugovora na sudu
dokazati da sam ja morala dežurati!Recite mi molim vas zašto je problem
postupati po zakonu, zašto DZ u suradnji sa županijom ne sjedne za stol sa
predstavnikom koncesionara i ne dogovori kako će si i pod kojim uvjetima
dežurati i koliko će to dežurstvo biti plaćeno.Zar nije jednostavnije i mirnije
za sve sjesti za stol i razgovarati se umjesto što se ovako prepucavamo preko
medija.
Pozdrav Ilonka!