[smartdoctor] Re: PAR NEPAR I NASTUPI RAVNATELJSTVA

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Jan 2012 13:48:49 +0100

SVI SMO MI NEČIJI  PACIJENTI .

 Stoga molim te , nakon što sam cijeli svoj život na usluzi jer sam liječnik
, "šupljim riječima" voditi diskusiju.

Tko bi ja-mi bili kada bi podržali tvoju zadnju rečenicu.

To su jeftini , niski udarci institucija nesređene države koje su I  do sada
na taj način  skupljali  političke poene.

Nisu potrebna poseban dežurstva radi th po otpustu iz bolnice !

AKO ŽUPANIJA ŽELI NADSTANDARD TJ SKRB ZA NEHITNE PACIJENTE 12-24 H 365 DANA
U GODINI TREBA PROSTOR , OPREMU , ZDRAVSTEVNE DJELATNIKE , SVE TO TREBA
PLATITI I IMATI LJUDE KOJI ĆE TO ODRADITI .

Na žalost oni koji bi to mogli raditi već sadA skrbe za nadstandard , u
ordinacijama bez potrebne opreme, služeći kao administrativni činovnici
nesređenom sustavu, SA SVIM OBVEZAMA PRIVATNIKA .

Želite li  da već izgorili  rade van redovitog radnog vremena,  TO TREBA
BITI NA DOBROVOLJNOJ OSNOVI , TEMELJEM  PONUĐENOG UGOVORA , ZA CIJENU RADA
KOJOM ĆE IH ŽUPANIJA STIMULIRATI NA PREKOVREMENI RAD . Zar zaista mislite da
nas posjedujete onog trenutka kada vam se udijeli neka funkcija ?

Zar je to način na koji se razgovara sa onima koji jedini mogu pružati zdr.
zaštitu ? NEMA NAS , a bit će nas i manje , i sve manje ćemo htjeti uopće
pregovarati

HLK i Povjerenstvo za PZZ  misli onako kako vam je i napisalo u dopisu (U
PRILOGU) - van radnog vremena liječnik privatnik u ugovorenom odnosu sa
HZZO-om radi ISKLJUČIVO DOBROVOLJNO, TEMELJ UGOVORA , CIJENU SATA ZA POSEBNO
DEŽURSTVO DOGOVARA SA ŽUPANIJOM KOJA UTVRĐUJE POTREBU ZA POSEBNIM DEŽURSTVO
(iako se ono nakon COM-a ne spominje u zakonskim aktima).

Ja mislim da treba 24 h 365 dana biti svima na raspolaganju cijela primarna
zdravstvena zaštita - obiteljski , ginekolog , pedijatar i stomatolog, I TO
VOLONTERSKI

I da želim političku moć , ovo bi bio dio mog programa .

Znate li kako bi se zvala ta zemlja u kojoj bi prošao taj program - zemlja
dembelija - NEPOSTOJEĆA ZEMLJA !!!!!!!!!!!

Lp

Meri

  _____