[smartdoctor] Re: PAR NEPAR I NASTUPI RAVNATELJSTVA

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Jan 2012 17:53:02 +0100

OVO JE VRLO ZLOČEST KOMENTAR I SVAKAKO NIJE TOČAN.JER ZNA SE ŠTO SVE UTJEČE
NA POPUNJENOST TIMA  .NE <http://tima.ne/> BRANIM NIKOGA ALI NE VOLIM KAD
SE KOLEGE NAPADAJU NE ARGUMENTI RANO
 ZNAM DA NEKE KOLEGE RADE KAKO IM ODGOVARA..NPR. JEDNA NAŠA STOMATOLOGINJA
RADI SVAKI PONEDJELJAK,UTORAK I SRIJEDU POPODNE,TAKOĐER I NAŠ GINEKOLOG
RADI SVAKI PONEDJELJAK I UTORAK POPODNE. SVAKI VIKEND IM JE PRODUŽEN. I TKO
ĆE S NJIMA BITI U PARU I KAKO TO DOVESTI U RED???
POZDRAV SVIMA LADA