[smartdoctor] Re: PAR NEPAR I NASTUPI RAVNATELJSTVA

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 14 Jan 2012 20:55:34 +0100

Bok Ines,

A da gospon pacijent stavi u usta TABLETU diclofenac-Na . U 20,00 sati npr.
A da Vlast shvati da kuća nije bolnica . Da dijabetičar doma hoda i cijepa
drva i kuha sarmicu a u bolnici leži i gnjeca tvrdo kuvana jaja. Znaš da je
Vlasta (B., sjećaš je se,iz G. kod Samobora)  imala procesiju svaki dan 2x u
kućnu jer je internist zahtijevao garamicin 2x na dan muskularno i nikako
drugačije a S.L. nije dozvolio da ide hitna u KPS. I to u terminalno bolesne
mlade žene. Mislim . Tko tu koga. Internist spašava garamicinom , pa ak je
tak bolesna primi ju u bolnicu . Bljuvotina. Meni neki dan kirurg po
pacijentičinoj kćeri poručio da bi mogla i ja  dić guzicu i doć previjati
baku ( a baka stekla status osigurane 13.12.2011., upisali je kod mene
14.12.2011 i taj sam dan već bila u kućnoj i poslije toga još x puta i
sestra iz njege  joj dolazi svaki dan  i patronaža ju redovno obilazi.)
Došlo mi je da odem u Dubravu i da pitam maloga jel on to misli da bi ja
trebala spavati s bakom? I takvih 1900 . Ma, mogu si oni zamišljat i Mujina
jaja...