[smartdoctor] Re: PAR NEPAR I NASTUPI RAVNATELJSTVA

  • From: josip skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Jan 2012 07:48:29 +0100

Zrinko,
mi "stariji" imali smo razno-razna radna vremena i uvijek smo se
prilagođavali "pacijentima" pa bilo to NAMA  ALI I NJIMA dobro
sjećam se da smo na početku NAŠE države radili Europsko radno vrijeme( mi
smo bili od 08,00 do 17,00 uz sat pauze i naravno da nam nije bilo dobro, a
pacijenti osobito radnici su nam počeli dolaziti kada smo mi išli
kući--NARAVNO RADNO VRIJEME ZA NERADNIKE)
NEKADA prije "NAŠE" države jer i ona prije je bila "naša" neke su ambulante
radile i od 8-12 sati i PACIJENTI SU BILI ZADOVOLJNI,
ali to je bilo prije IZABRANIH DOKTORA i pacijenti su puno manje bili
zahtjevni.
Imao sam oko 1800 pacijenata u dvije ambulante i često su mi dolazili i
prolaznici i drugi pacijenti i nije se od toga stvarao problem, obradio sam
ih i napisao terapiju-ali HZZO ili kako se tada zvalo nisu stvarali problem
da li je rp. zgužvan, ili čak običan komad papira, bitno je bilo da
pacijent ima samo potvrđenu knjižicu.
U ambulanti sam imao dvije sestre, jedna šalterska i druga patronažna i one
su se mijenjale svaki drugi tjedan, abavljali smo kompletnu skrb na
terenu(i ono što sada radi njega u kući, i fizikalna i gerontodomaćice),
vadili smo krv jednom tjedno, snimali EKG i šivali i onda...
Vizionar Hebrang je uveo izabranog liječnika, s time je došlo do
"navlačenja" pacijenata, do ulizivanja sa rp. i uputnicama, ispunjavanja
želja i nakon svega do DEFANZIVNE MEDICINE
sada smo nezadovoljni i mi i pacijenti-mi zato što se trudimo "ispuniti
želje i pozdrave" a pacijenti što uviđaju da nisu "obavljeni"
npr. ja sada izbjegavam šivanje maksimalno-jer postoje komplikacije i
naravno odgovaram JA
svako i "malo sumnjivo stanje" šaljem na obradu jer ako se nešto
zakomplicira onda ODGOVARAM JA.
i an kraju DA NISAM POTPISIVAO NIKAKVE UGOVORE,sve su bili dogovori(ako
treba i svađe sa ravnateljem),
obavljali smo pripravnost, dežurstva i sve je to "štekalo"
Nakon 2-5 godina od kako si radio "za stalno" obično si dobio
specijalizaciju(zavisno koliko je novaca bilo u tadašnjem SIZu), mogao si
birati kliničku ili PZZ specijalizaciju i nakon što si završio "birao" si i
radno mjesto.
DA I RADNICI-oni koji su htjeli su radili
Mi "MALI iz sela" smo imali priliku zaposliti se u gradu, a obično su mladi
kolege iz Rijeke dolazili na početku karijere raditi kod nas
i onda je došla "DEMOKR(O)ACIJA" , ja sam bio "dragovoljac", "neki" su išli
na specijalizacije.......(imam posla)

--
*js*kender