[smartdoctor] Re: PAR NEPAR I NASTUPI RAVNATELJSTVA

  • From: Nada Devrnja-Parat <nadadevrnjaparat@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Jan 2012 00:38:18 -0800 (PST)

Ja sam za rad jedan tijedan prije podne drugi poslije podne  i mislim da je to
po zakonu , a ne po krojenju radnog vrimena nekog drugog.
Kolege ponašamo se kao i svi ostali, još jednom kad nam odgopvora pristajemo i
na sva kršenja a kad ne onda se protiv tih istih stvari borimo.
Ja sam napisala kako ja mislim da tribamo raditi, ako VI mislite da ne onda VAS
molim da to stvarno pravno istumačite. Kad triba HLK onda se na nju pozivamo ,
a kad nam ne odgovara " ONDA NAM ONA KROJI SUDBINU"
Izjasnite se kolege