[smartdoctor] Re: PAR NEPAR I NASTUPI RAVNATELJSTVA

  • From: <asimac@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Jan 2012 18:03:34 +0100

Otišla jutros u 7, došla malo prije( 17 i 30),naravno s posla.Sjela
ručati,otvorila SD,ugledala Dragu Petrica,pokvario mi ručak.Bacila SD nastavila
ručati, telefon,naravno pacijentica može li otopiti Mg u 5 l vode
......;ponovo pokušaj ručka, ponovo telefon,doktorice stigla sam iz
bolnice,pročitati ću vam što su mi napisali - nemoj, mislim sada na parni češ
dan!Čita ona otpusno pismo kakav parni ,kakav neparni, kakvo radno vrijeme.
Pozdravile se zvoni mobitel:Dr ponovo cijelo jutro imam one
extrasistole......Isključila mobitel i telefon.Pišem!!! Jedva čekam kaznu za
"nerad"!.Nema ovdje ni parnog ni neparnog ni radnog ni neradnog vremena.Ovo je
život!!! Vrlo j.... osim za one koji su ga stavili u okvir radnog vremena i
parne i neparne dane. Takovi u pravilu napuštaju ordinacije i traže fotelju u
kojoj  ŽIVE svoj život!!!!  I ne bi me uopće to brinulo kada pri tom ne bi
pokušali urediti i naš život(mojih pacijenata i mene),usprkos činjenici da ih
nit
 i oni niti ja nikada nismo zvali u pomoć! Odoh,moram u kućnu posjetu. Nisam
stigla od jutros.Dijete me zvalo 6 puta od 14 sati. Javiti ću mu se kad dođem
iz kućne,ako ne odem u drugu.

                               dr Anita Šimac Rako