[smartdoctor] Re: PAR NEPAR I NASTUPI RAVNATELJSTVA

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Jan 2012 08:10:41 +0100

Odgovaram i Josipu i Leu...

Josipe, sve je to poznato, i ja radim cijeli život na terenu, isto tako iz
"onih" vremena, ali ne nosim tako lijepe uspomene na njih.  Onaj tko je
otišao na teren nije to radio kao u pedesetima po dekretu nego dobrovoljno,
ali već tada je važio princip - tko ti kriv ako si otišao, sad crnči u
zabiti do smrti.  Vrijeme o kojemu ti govoriš malo je predaleko za bilo
koga od nas, sustav zabit-selo-gradić-grad-velegrad kao postupno
napredovanje nestao je još negdje tamo u šezdesetima; možda si imao sreću
da se u tvom kraju još netko iz čiste etike pridržavao tog principa, ali
kao službena doktrina nije važio.

O radu i radnom vremenu u principu se slažem s tobom, trebalo bi naravno
uvijek gledati lokalne potrebe (pa čak i vozni red autobusa), ali kako se
već odavno nimalo ne vodi računa o lokalnim specifičnostima, onda svi imamo
i radno vrijeme kako pripada obzorju koje se vidi iz Banskih dvora, dakle
od Tuškanca do Kvatrića.

Leo, rekao sam da smo svi mi koji sudjelujemo u diskusiji u neku ruku u
pravu, a ne svi u sustavu, i isto kao ti apostrofirao ulogu bolnica koje se
sa svojih božanskih visina neće spustiti u svakodnevne probleme, jer oni su
visoka medicina i neće prljati ruke nekim plebsom.  Prema tome, nema
razloga da oponiraš meni, jer smo zapravo napisali isto.