[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fw: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] ortopedska - al sad za istač i ozbiljno

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 Jan 2012 13:04:33 +0100

 Meri ,
Sve si dobro zaokružila. Nebih se složila da šutimo.
Ima nas koji stalno govorimo, sada već pune tri godine i organizirano ali
po meni je problem u BROJU ONIH KOJI GOVORE.
Još uvijek nam manjka naš konsenzus - obiteljskih doktora . Još uvijek nema
dovoljno zaljubljenika u svoju struku ili su mnogi odustali ......
Zaista pravi razlog ne vidim ....
Ljiljana