[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] ortopedska - al sad za istač i ozbiljno

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 Jan 2012 08:57:11 +0100

Još jedan problem vezan uz propisivanje pomagala za dijabetes.
Sada ćemo morati znati čiji apratić ima pacijent  kod kuće jer moramo znati
koje trakice ćemo mu pisati, baš kao i lancete. A svaki proizvođač ima
nekoliko vrsta aparatića.
Pacijenti ne znaju koje lijekove godinama uzimaju, a kamoli će znati kako
im se zove proizvođač apratića za GUK i još k tome model aparata.

LP, Dijana