[smartdoctor] ortopedska - al sad za istač i ozbiljno

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 15 Jan 2012 13:59:45 +0100

Ljudi moji – žene čak ( većinom).. glede novog Pravilnika o ORTOPOMu  imam par
pitanja ( i nastojat ću biti ne (pre) cinična ) ali evo samo jednog/ prvog ( a
čini mi se jako važnim) :
Zašto HZZO misli da će se nametanjem izbora točno baš tih i tih lanceta ( na
izbor ih je 12 ) postići smanjivanje malverzacija ?
Ljiljana osvrćem se na  tvoje izvješće sa okruglog  stola u organizaciji KUZa –
poslala si nam tamo negdje u 11/2010. ( u attachu) ...i kako god da
okrenem/prevrnem.. ne vidim kako će novi pravilnik pridonijeti tome da se
A – POBOLJŠA DOSTUPNOST KVALITETNIH ORT.POMAGALA  onima kojima  ( stvarno) treba
B – spriječe malverzacije ( kojih ima – ali svi znamo gdje)
C- . poboljša kvalitetu i život osoba s invaliditetom i omogućiti ima veću
samostalnost
I kao liječnica i kao majka jednog drugačije potrebitog sina potpuno se slažem
sa ciljevima A,B C ali mi je totalno nejasno npr.
Kako će “izbor” koji će SLOMO imati izmedju 12 vrsta(  po namjeni istih )
lanceta pridonijeti ciljevima A, B i C ?
Tko na tako što treba dati odgovor ? ( i stajati argumentima pri svojim
odgovorima)
Tko je prije donošenja novog Pravilnika trebao istražiti odgovore ? ( i stajati
argumentima pri svojim odgovorima)
Irena