[smartdoctor] Re: [smartdoctor] ortopedska - al sad za istač i ozbiljno

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 15 Jan 2012 23:36:52 +0100

Pregovarači, ako će se išta više pregovarati, u smislu DOSTUPNOSTI (voli li
nova vlast toliko tu riječ, i je li jednako kao i prošla ne shvaća njeno
značenje?) trebaju pitati koliko će pacijent čekati pelene određene
tvornice, jer očito je da svaka seoska ljekarna neće moći u svom malom
iznajmljenom prostoru držati sve pelene i uloške svih proizvođača... to
ipak nisu kutije lijeka 2x5x8 cm nego cijeli sanduci, na žalost bez
gusarskog blaga... pa dok oni jave, dok veleprodaja organizira, dok ralica
prokrči put i/ili trajekt dočeka da se smiri bura pacijentova će nam
rodbina donijeti zavežljaj odjeće i posteljine da se mi, zbog kojih nisu na
vrijeme dobili ono što im pripada, primimo deterdženta i...