[cfinformatica-grup] Re: Proposta, no posem cap nota.

  • From: Sergi Argelés <sargeles@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 May 2013 22:10:20 +0200

No trobo bé que es facin accions que puguin perjudicar tant a l'alumnat. No
donar-los les notes a temps els pot perjudicar
si necessiten la nota per accedir a d'altres estudis. Em sembla
irresponsable. No estem en contra dels alumnes. Fent coses
com aquesta els posarem en contra nostra i amb raó.

Avui a la manifestació de Girona, entre d'altres crits, n'hi ha hagut un
que era 'menys policia, més educació'. No he entès perquè
ens hem de ficar amb la policia. Què no tenim clar contra qui o què
protestem? Amb això només aconseguirem ficar a la policia
de culs i separar al funcionariat.

Les coses s'han de pensar abans de fer-les i pensar a qui estas fent mal.

Salut.

El 9 de maig de 2013 16.56, J. Moreno <jmorep@xxxxxxxxx> ha escrit: