[cfinformatica-grup] Re: Proposta, no posem cap nota.

  • From: Julio Amorós <jamoros@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 May 2013 16:01:00 +0200

Hola Alfonso,
no acabo d'entendre quin problema hi ha amb la professionalitat: la mesura
que Ermengol o jo proposem consisteix en que fem classe, ensenyem als
alumnes, alguns alumnes aprenen molt i altres no tant (com sempre), fem
examens, ens guardem la nota i o no la passem a l'administració o els
aprovem a tots.

En serio que amb tota la merda que ens tiren a sobre hi ha algun problema
de professionalitat o dignitat de conreador de patates amb aquesta mesura ?

I perquè en canvi és professional fer vaga, o sigui no treballar ? Perquè
és el que s'ha fet sempre ? No ho entenc.

En tot cas, no es pot obviar l'eficiència de les mesures, siguin
professionals o no.
L'eficiència de la mesura de vaga d'un dia jo al menys la porto controlada
des de la dècada dels 80 i és zero. Si algú la pot ampliar ....
L'única vaga indefinida que recordo sí que va tenir èxit.

Però entenc q

El 9 de maig de 2013 15.00, Alfonso da Silva Saavedra <
alfonsodasilva@xxxxxxxxx> ha escrit: