[cfinformatica-grup] Proposta, no posem cap nota.

  • From: Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 May 2013 11:43:35 +0200

Crec que hi ha una manera més efectiva d'aconseguir que se'ns faci cas i
que no passa per fer vaga... i que a més a més, no té gaires costos
"directes"...però que farà que tothom ens miri

NO POSEM CAP NOTA AL SAGA I NO ENTREGUEM CAP ACTA SIGNADA A SECRETARIA.

Objectiu, fer una mesura de força real per aconseguir que tots plegats
seguin a parlar i a negociar.

I no posar cap nota fins que es compleixin "bona part" de les reclamacions,
que haurien de ser més concretes. Per exemple, les podem anar posant a (és
un editor en línia, col·laboratiu i anònim)
https://pad.riseup.net/p/ense    DIgeu-hi la vostra

Fins on jo sé, si els professors no posem les notes al saga i no lliurem
les actes els alumnes oficialment no tenen el curs aprovat, i per tant no
podem matricular-se al següent.
Segurament dins del propi cicle (primaria, ESO, CF, BTX, Graus...) es
podria anar fent la viu-viu, però a tots els alumnes que han de canviar els
hi seria impossible, no?

A veure, diria que tots tenim clar que hi ha diverses coses que no ens
agraden de les propostes que està fent el departament. Per part meva tampoc
m'agrada com estan fent les coses els sindicats (almenys el que jo percebo)

I per tant proposo aquesta mesura de força, juntament amb una llista dels
punts que volem que siguin modificats per tal tornar a posar les notes.

Digueu-hi la vostra, ho millorem i ho passem més enllà?

Bé, ja direu!
--
* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes, *