[cfinformatica-grup] Re: Proposta, no posem cap nota.

  • From: ALEJANDRO CASTAN SALINAS <acastan@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 4 Jul 2013 16:23:56 +0200

> El 10 de maig de 2013 11.50, Toni Soler <tsoler22@xxxxxxxx> ha escrit:

a aquells que aproven, encara que només sigui amb un 5.

territorials. No hi ha cap llei que t'obligui a tenir un compte bancari i
ells estan obligats a pagar-te la nòmina.

alumnes cada dimecres al matí. (què passa? son sortides culturals!).

alumnes. Utilitzar els alumnes per fer serveis (informàtics,
administratius, elèctrics, ...) a les empreses / persones particulars,
cobrar en negre, i complementar el nostre sou. Es una manera de recuperar
les retallades i rebentar el sistema econòmic sense que els alumnes deixin
de aprendre.

seguir-lo.

El 10 de maig de 2013 12.38, Pau Avellan <pauavellan@xxxxxxxxx> ha escrit:

> La 4 fa molts anys que la tinc present però no com a forma de protesta,
sinò de vida.

La 4 ... Moralment podem ?

No ens acabariem convertint en quelcom semblant als paràsits que
s'aprofiten de nosaltres als que voliem combatre ?

On estaria la frontera o límit ? Hi ha un límit clar ?

Coordino pràctiques en empresa. He negociat que moltes empreses lliurin a
l'alumne una petita compensació econòmica. L'alumne, a més d'aprendre a la
FCT, rep un petit sou. Podia haver negociat que l'empresa em donés aquesta
compensació a mi i quedar-me-la. Què seria jo llavors?

Quan era professor de hardware teniem la proposta de que les famílies de
l'institut vinguèssin a reparar els seus ordinadors al taller de hardware,
amb els alumnes de grau mig, a canvi d'una petita donació. Si jo em quedés
aquests diners de la tasca que han dut a terme els alumnes, que seria jo
llavors? Molt millor que el donatiu fos per algun projecte amb el que
l'escola coopera, o per fer un berenar amb els alumnes.

Cada cop veig més alumnes amb situacions econòmiques greus, o alumnes que
es recolcen en el sou de la parella que treballa per treure's un títol de
FP i intentar trobar feina. Si aconseguim tasques per a aquests alumnes i
ens quedem nosaltres els diners, nosaltres que ja teniem un sou, en que ens
convertim ?

Cercar tasques i serveis per a que els alumnes aprenguin i guanyar uns
diners sí, però aquests diners han de ser pels que han fet la tasca, que a
més a més necessiten aquests diners.

--
Àlex Castán Salinas
Institut Ausiàs March