[cfinformatica-grup] Re: Proposta, no posem cap nota.

  • From: Julio Amorós <jamoros@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 May 2013 14:56:14 +0200

Hola Ermengol,
em sembla bé la mesura que proposes, també m'agrada la de la vaga
indefinida demanant després que ens retornin els diners, com es va fer als
anys 80 i es va aconseguir. (És la darrera vegada que s'ha aconseguit
alguna cosa)

Però com que són mesures no excloents i el que proposes fa menys por que la
vaga indefinida, volia preguntar si esteu segurs que no ens podrien
sancionar amb algun expedient per no posar notes ?

Si no és sancionable em sembla una molt bona idea. En cas contrari, hi ha
una variant no tan bona però que també acaba generant molts problemes:
posar a tothom excel·lent en totes les notes.

Està molt bé fer manifestacions i mostrar la nostra indignació, però
paral·lelament necessitem passar a l'acció tocant els collons no
aconseguirem res.

Ah, se m'oblidava, hi ha una altra opció: confiar en els sindicats.

Que vagi bé.

Julio

--
Si reproduces un CD de Microsoft al revés puedes escuchar un mensaje
satánico...

El 9 de maig de 2013 11.43, Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx> ha escrit: