[cfinformatica-grup] Re: Proposta, no posem cap nota.

  • From: Jordi Gil Simon <gilsimjo@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 11 May 2013 09:19:10 +0200

OK,

Envio la info que tinc:

Assemblea interins:

Web: http://docentsprecaries.wordpress.com/
Facebook: https://www.facebook.com/docentsprecaries.bcn
Twitter: @DocentsPrec

Hi ha llista de correu, qui vulgui que m'envii el seu correu i el podem
afegir a la llista. D'aquesta manera rebreu les diferents convocatories de
treball.

Si sou funcionaris us recomanaria adreçar-vos a la Coordinadora
d'interzones i aquests us podràn dir on es reuneixen els mestres de la
vostra zona, o directament podreu anar a colaborar a interzones.
poso la web i el correu:
http://www.interzonesdocent.blogspot.com.es/
assemblea.interzones@xxxxxxxxx

Lo mateix, si voleu colaborar, puc demanar que us afegeixin a la llista de
correu.

Del tema decret de plantilles, crec que tots estem d'acord en que hi han
mestres que no treballen, evidentment que si, però no crec que la millor
opció es donar TOT el poder a una persona en un centre, i menys que aquesta
persona de tota la comunitat educativa només hagi de donar comptes a la
consellera d'ensenyament, (el consell escolar, les AMPES i els mestres del
centre perden tot el poder i a més el seu lloc de treball, amb matissos,
dependrà del director), la meva pregunta es, a la propera retallada de
condicions laborals, a qui presionarà el departament d'ensenyament perque
els seus mestres no facin VAGA sota l'amenaça de perdre el seu lloc de
director de centre? I qui sera el maco que com a mestre farà VAGA si el seu
director l'amenaça de fer-lo fora? Molts direu uqe això no ho faràn,
potser, però jo sóc del parer que els meus drets laborals millor que
estiguin defensats per la llei, la bona fe de la gent dependrà de quin
director tingui, i de directors hi han de molts tipus, i no tots son
bons....

Si es vol penalitzar la gent que no treballa que ho facin a través dels
inspectors, el que no pot ser es que per culpa dels inspectors que no fan
la seva feina, ens retallin drets laborals a tots, als mestres que si que
fem la nostra feina, i als que no fan bé la seva feina.

Un apunt, el Carles Camps, un dels directors que han promogut aquest
decret, als alumnes del seu centre que es portaven malament els feia rentar
els lavabos dels mestres, (aixó dit per un interí que va treballar al seu
centre....), i amb ell només parlava el cap de departament, la resta de
mestres NO TENIEN DRET A PARLAR AMB ELL. D'acord amb el seu ideari, no
tothom es igual i per tant, no tothom ha de tenir els mateixos drets.

Bé aixó es el tipus d'educació que s'esta promovent des del departament...
I si no ens organitzem ens la menjarem, de moment la movilització ha pogut
fer marxa enrere la LOMCE temporalment, per tant, per algo si q serveix no?
;)

Jordi