[cfinformatica-grup] Re: Proposta, no posem cap nota.

  • From: Pau Avellan <pauavellan@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 May 2013 02:12:41 +0200

Tirant llenya al bombo.Ens tenen ben agafats. La partenalitat del
professorat i la mala consciència que tenim de ser funcionaris malfeiners
està present sempre.I dic això per que evidentment quan es fa una vaga de
metro i el metro s'atura, ningú és planteja que potser  aquell dia que
fallà el metro un metge no pugué acudir a l'hospital a l'hora i
aconseqüència d'això alguna persona s'ha mort, o aquell treballador que
estava apunt de tancar l'empresa i resulta que  per culpa de no fer caixa
un dissabte ha hagut de tancar l'empresa i ha perdut la casa hipotecada.

De veritat penseu que si afectem al alumnat som menys professionals? No són
ells els pocs professionals, els que afecten a l'alumnat, als pare i als
professors destruint la educació pública? Per a mi ser poc professional és
una persona que deixa que el seu treball se'n vaja a la merda, que no veu
que la gent pateix fam i treuen el menjador. Per a mi és poc professional
algú que converteix la seua professió que ha de ser creativa, fer als
alumnes tindre un pensament crític i creixer personalment en un simple
burocrata estadísta.

*Els alumnes, els professors i els pares i la societat tenen molt més a
perdre que un curs acadèmic.*

Democràcia
Llibertat
Pensament crític
Dignitat
La vivenda

FEU VOSALTRES MATEIX EL BALANÇ.

PAU AVELLAN

El 10 de maig de 2013 1.11, Mònica Ramírez
<mramirez@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>ha escrit: