[cfinformatica-grup] Re: Proposta, no posem cap nota.

  • From: Toni Soler <tsoler22@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 4 Jul 2013 20:33:28 +0200

Alex, totalment d'acord: Qui fa la feina es qui s'ha d'endur el 80% o mes
de tots els diners que la seva feina produeix. Però de la mateixa manera
que un comercial cobra per vendre uns serveis que no farà ell, nosaltres
també es lícit que tinguem alguna mena de compensació econòmica per
promoure tot això. El cas contrari seria: nosaltres no fem res, no ens
emportem res, però els alumnes tampoc tenen cap oportunitat de guanyar-se
res.

El 4 de juliol de 2013 16.23, ALEJANDRO CASTAN SALINAS
<acastan@xxxxxxxx>ha escrit:

--
Toni Soler
Twitter: @tonisolerlluis