[cfinformatica-grup] Re: Proposta, no posem cap nota.

  • From: Moisès Gómez <iesmoises@xxxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 May 2013 14:55:55 +0200

Intentant seguir la proposta de cadena de millores d'idees del Toni:

Al meu centre es va parlar d'aquest tema de no posar notes. Com que sembla
que podria ser sancionable , una proposta que es va comentar va ser
introduir les notes el darrer dia possible. La idea és que si tots ho fem
aquell dia, el SAGA probablement no aguantarà i ens serà impossible
realitzar la nostra feina per qüestions tècniques. A més, si finalment no
té un seguiment massiu, tampoc no seria un problema: qui s'ha esperat al
final les introdueix i ja està.

Apa

El 9 de maig de 2013 23.56, Toni Soler <tsoler22@xxxxxxxx> ha escrit: