[cfinformatica-grup] Re: Proposta, no posem cap nota.

  • From: Alfonso da Silva Saavedra <alfonsodasilva@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 May 2013 15:00:27 +0200

Voleu (volem) protestar?  Vaga i endavant.  Les altres mesures alternatives
em semblen poc professionals.  Som profes i tractem amb alumnes. Tenim una
responsabilitat. No conreem patates, formem persones.

És la meva opinió.

Alfonso.
El 09/05/2013 14:56, "Julio Amorós" <jamoros@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
va escriure: