[cfinformatica-grup] Re: Proposta, no posem cap nota.

  • From: Toni Soler <tsoler22@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 May 2013 11:50:52 +0200

Em sento una mica malament.

Dic que no s'ha de tirar per terra cap idea, millorar les ja proposades,
però jo no milloro ni proposo res.

Aleshores, he estat pensant una mica:

1. Una millora de posar excel·lents a tots seria posar excel·lents només a
aquells que aproven, encara que només sigui amb un 5.

2. No domiciliar la nòmina i anar-la a cobrar en efectiu a serveis
territorials. No hi ha cap llei que t'obligui a tenir un compte bancari i
ells estan obligats a pagar-te la nòmina.

3. Fer classe davant de l'ajuntament, parlament, ... amb tots els alumnes
cada dimecres al matí. (què passa? son sortides culturals!).

4. Muntar una activitat econòmica desde dins de l'institut amb els alumnes.
Utilitzar els alumnes per fer serveis (informàtics, administratius,
elèctrics, ...) a les empreses / persones particulars, cobrar en negre, i
complementar el nostre sou. Es una manera de recuperar les retallades i
rebentar el sistema econòmic sense que els alumnes deixin de aprendre.

Necesitem més idees, millorar alguna d'aquestes... i passar a l'acció!

Gràcies Ermengol per obrir aquest debat, i a tots els altres per seguir-lo.

El 10 de maig de 2013 2.12, Pau Avellan <pauavellan@xxxxxxxxx> ha escrit: