[smartdoctor] Re: PAR NEPAR I NASTUPI RAVNATELJSTVA

  • From: "Ilonka Kasalo dr.med." <ordinacija.opce.medicine.dr.med.ilonka.kasalo@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Jan 2012 11:42:46 +0100

Upravo ekipa HTV snimala u ambulanti "Mertojak"prilog o radnom vremenu i
dežurstvima.
Gledajte danas HTV!
Pozdrav iz Splita, Ilonka i Marina
            From: Ines Zelić Baričević <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>

            To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
            Date: Friday, January 13, 2012, 9:06 AM

            a što je s onim prijedlogom da se radi jedan cijeli tjedan prije
podne a drugi poslijepodne? Ionako je nekad nepraktično kad se daje neka
parenteralna terapija da pacijent dobije neki Voltaren navečer u 6 pa opet
sutra u jutro u 8 a onda ništa do sutra popodne?
            Ines