[smartdoctor] Re: Mantra 1:4 u 1:1.8

  • From: Iris Šafti <iris.saftic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Jan 2012 06:31:42 -0800 (PST)

I taj novi Mikro star nije shvatio sukus problema. Povećanjem upisne kvote,
nižim ispitnim standardima i koječim drugim neće povećati broj liječnika već
samo dodatno sniziti kvalitetu njihovog rada. On i Hazo bi trebali stvoriti
normalne uvjete rada zdr. radnicima a, ne nas zatrpavati administracijom i
činiti od nas sluge pokorne Hazi.Danas sam čula da od 01. 02. dolazi novi
pravilnik za ort. pomagala i da će postojati tri različita obrasca (za inkont.
za dijabetes i još nešto, nisam uspjela zapamtiti). Joooj.