Re: Agri

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 May 2004 13:09:28 +0200

Aha, ezek szerint a szépség fogalmával is gondok vannak.... :-)

Minden jót/Best regards

"David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
05/12/2004 01:06 PM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        Agri

Szia Peter!

Szerencse + blöff + hidegverrel hazudni tudas + elhinni sajat magadnak is
azt, hogy talan ott se voltal :)

Bankokba szoktam jarni, de olyat meg nem lattam, hogy ott hust sutnek :)))

Szoval, hat oda en nem mennek, persze, van egy feelingje a varosnak,
minden varosnak van majdnem, ami nem egy kaptafara epul.. De en igazabol a
szepseget ugy ertettem, hogy kombinalva van a praktikussaggal is, hogy
milyen lenne az, ha ott lakna az ember..

Bangkok.. huhh, en felnek oda elmenni, nekem jo itt europaban :)