Agri

  • From: "David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2004 12:55:50 +0200

Szerinted Szilvi, hogyan lehet becsuletes uton Svajcban letelepedni? :) Jarj
utana :) Es megkapod a valaszt :) Bar en nem lopok :) mert az kisstilu :)
Rablok? :) az se  :) Szopok? :) Inkabb neha segget nyalok, neha pucsitok :)
Van olyan ut, amin nyereseghez lehet jutni,  csak lelemenyesnek kell lenni
es ki kell jatszani ezt azt, neha a jo lapjaidat is es neha blöffölni kell
:)

En nekem masfel ev alatt sikerult engedelyhez jutni :) De nekem is igen,
magyar cigany ver folyik az ereimben :) Ugyhogy, rettegjenek a svajciak :)

(Amugy felnek is tolem.. :) kopasz gyerek ul a 8 eves szakadt magyar
rendszamu mazdaban...(mint irtam mercit eladtam, mazdam van)  minden
alkalommal megallitanak :) kutyat hoznak, drog utan keresnek :) nezik a
sapkamat, hogy fejbe lehet e ugy huzni, hogy csak a szemeim latszanak ki
rajta, meg ilyenek :) tudjatok ilyen fekete bunozo sapka :) de  , hat ...
istenem :) oseink megtettek mindent a jovo generaciojanak, igy halasak
lehetunk......... hogy nem lonek le azonnal! :) )