Agri

  • From: "David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2004 13:06:27 +0200

Szia Peter!

Szerencse + blöff + hidegverrel hazudni tudas + elhinni sajat magadnak is azt,
hogy talan ott se voltal :)

Bankokba szoktam jarni, de olyat meg nem lattam, hogy ott hust sutnek :)))

Szoval, hat oda en nem mennek, persze, van egy feelingje a varosnak, minden
varosnak van majdnem, ami nem egy kaptafara epul.. De en igazabol a szepseget
ugy ertettem, hogy kombinalva van a praktikussaggal is, hogy milyen lenne az,
ha ott lakna az ember..

Bangkok.. huhh, en felnek oda elmenni, nekem jo itt europaban :)