Re: Agri

  • From: "David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2004 13:36:48 +0200

MI a problema Kedves Zoltan?

Ha mar ilyen sok kultura fert beled, legalabb elmagyaraznad, hogy mi ez a
szemelyeskedes?

Olyan vagy mint egy kis borgyú, amelyik mindent magara vesz es mindenen
megsertodik :)

En arrol beszeltem, ha nem vetted volna eszre, hogy mi a velemenyuk a
magyarokrol a nyugateuropaiaknak, nem en ciganyoztam le a magyarokat, mas
kerdes, hogy valamilyen szinten igazuk van, mivel ismerjuk ugye
magyarorszagot.. Azert mert honvagyad van, tudom, hogy minden megszepul :)
De probalj meg nem elfogultan kozeledni a dologhoz, amennyiben pedig
ertelmes ember modjara kozolned, hogy megis mi a problemad, talan esetleg en
is megertenem :)