Re: Agri

  • From: "David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2004 13:23:23 +0200

Jaj Gyerekek, hat ezt igy nem is lehet, ne mondd meg, hogy honnat jottel, en
igy szoktam, nagyreszt azt szoktam mondani, hogy nemetben szulettem de
angliaban nevelkedtem :)

Es akkor beszelgetsz Europarol, beszelgetsz veluk magyaroszagrol.. Es minden
szepen kiderul, hat a szemedbe nem fogjak mondani , mert az eleg nagy bunkosag!

Beszelgess el egyszer veluk csak ugy.. Na persze, ne Bangkokban :) mert azok
azt se tudjak hol van magyarorszag..

De miert mondanam, hogy igy velekednek rolunk, ha nem igy tapasztalnam?

En 1999-tol diploma ota kulfoldon tartozkodom, kb fel evet voltam Belgiumban, 2
evet Münchenben es 2 eve Svajcban.

En csak az eszreveteleimet irom, persze, azert van egy erkolcsi norma, aminek a
nyugat europai ember is, meg majd minden tanult ember megprobal megfelelni, igy
te sem ciganyozol le egy ciganyt magyarorszagon, sem egy romant , hogy roman,
sem egy kinait, hgoy kinai..

De mindegyonk szomszedjanak egy olyan embert szeretne, aki magyar, aki
hasonloan gondolkozik, es akirol tudod, hogy nem azert jott, hogy arra var,
hogy lelepj otthonrol, aztan kiraboljon :)