Re: Agri

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 May 2004 13:55:44 +0200

Biztos antiszociális.... vagy szelektiv antiszociális.... :-)

Minden jót/Best regards

Sári Imre <jokepusrac@xxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
05/12/2004 01:54 PM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        Re: Agri

Gyerekek, Zoltánnak valószínu nincs problémája, csak ilyen a stílusa,
vagyis
lehet, hogy a stílusa a problémája, vagy????   :))))