Re: Agri

  • From: Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 May 2004 14:13:31 +0200 (CEST)

 En asszem vagom mire gondolsz, de bennem bujkal a kisordog, h a velemenyt
formalo szemely pillanatnyi befolyasod (szemelyes varazsod?!) alatt all es
ez nemileg torzitja az output-ot.
 Most eppen a kozepiskolas kedvenc House of Pain-t hallgatom,
"
they say money changes the people
but i won't 'cause
i'm da same muthafucka as I ever was" <--

 Fura veletlen.
 Regards,

 Aron