Re: Agri

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 May 2004 16:50:10 +0200

Én még csak egy országban éltem, a többiben csak látogatóban voltam. Nem
tudok globális következtetéseket leszürni, de vannak helyek ahol nem azt
mondanám hogy büdös, csak sokan nem akarják csinálni. Viszont mindenhol
találtam olyan embert aki szeretett dolgozni és csinálta. Igaz hogy pl.
amerikában ez egy vietnámi kolléga volt, de akkor is...

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Mobile phone: 00 36 20 823 5053

Chat Master <chat_master@xxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
05/11/2004 04:12 PM
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Agri

Jaj Szabi :)

Tudod jol, hogy milyen noies vagyok, hat persze hogy en olyan vagyok,
aki gerjed a PASIKRA :)

Amugy egy dolog nem valtozott nekem egy orszagban sem, az, hogy
mindegyik orszagban, ahol voltam eddig meg eltem, mindegyikben
Büdös volt a munka!

Ti nem igy vagytok ezzel? :)