Re: Agri

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 May 2004 13:15:52 +0200

Elég rosszul nézhetsz ki. Még soha sehol nem jöttek oda hozzám, hogy
mennnnnyéinnnén büdöscigááányte!

Minden jót/Best regards

"David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
05/12/2004 01:12 PM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        Agri

Te hol elsz?

Es milyen regota? Es kikkel beszeltel? Mert mas a munkatarsakat
megkerdezni,
mert a munkatarsad nem fogja a szemedbe mondani, hogy ciganynak tart :)

A svajciak peldaul nagyon sznobok es en a sajat boromon erzem, hogy igy
kezelnek minket..