Agri

  • From: "David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2004 15:05:59 +0200

Hat, mivel tipp volt, igy nincsen ra ertelmes indok :)

Canada teljesen mas! Az egy szuper hely lehet, meg vegul is USA is az,
hiszen , ha nem indian vagy, akkor ott mindenki betelepult...

En is laknek ott, csak amiatt nem ott akartam letelepedni, mivel akkor aztan
tenyleg nagyon ritkan tudok hazamenni, meg felek a sok oras repulouttol,
nekem olyan nagy tor-turanak tunt mindig is, igaz , europan kivul meg sosem
voltam.

Tudod, en nemetben szulettem, angliaban nevelkedtem :) hehe :)