Agri

  • From: "David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2004 14:10:54 +0200

Aron:

hmm, en Japanra tippelek :) Legalabb is a 3NF Corporation az Usa, Canada es
Japan szekhellyel rendelkezik :)

Nos Aron? :)

Amugy termeszetesen, Japanban a magyarokrol csak jo velemeny lehet, hiszen a
magyar ertelmisegi a multban nagy volt, jelenben is, csak most nem tamogatjak
rendesen...

Peter:

Lehet, bar szerintem valamit Fabian Zoli felreolvasott, es ezen kattant be :)
En nem haragszom ra, ez elofordul.. bar, meg ha ilyet is olvas valaki, vagy igy
teszi, akkor sem illik igy szemelyeskedesbe atesni :)