Re: Agri

  • From: Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 May 2004 12:36:26 +0200

Hogyan lehet kimagyarázni magad miután elütöttél egy embert? Tanits inkább
erre.

Amúgy voltál már Bangkokban? Iszonyú körülmények vannak, utcán sütik a
mindenféle állatot, sok koszos ember, punnyadt faviskók a vízparton, Sok
idióta autó, tuktuk, motor, lépni alig lehet, a tuktukos öregbácsik mindig
átcsesznek, mert mindenféle olyan boltokhoz cipelnek ahova tulajdonképp
nem akarsz menni, mindenki bután vigyorog rád ha hozzájuk szólsz (közben
meg ki tudja miket gondolnak a csúnya nagy európai tisztátalan gonosz
sárkányról). És mégis egy hihetetlenül szép város....

Minden jót/Best regards

"David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
05/12/2004 12:09 PM
Please respond to brooklyn

        To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:
        Subject:        Agri

Elozetesben voltam, mivel kimagyaraztam magam :) par napot voltam bent, de
jol hangzik, hogy Börtöntöltelék vagyok :))

Meg nem vagyok buntetett eloeletu :)

Nosultem igen, nem is egyszer azota :) De ezt sem akarom igy nyilvanosan
nagydobra verni :)

Amugy elozo levelhez visszaterve, nem kimondottan.. a francba de faj a
hasam, osszeettem mindent.. kurva ujhagyma, meg az se az igazi itt
svajcban.. eros mint a rosseb..

Utalom amugy Zürichet, szar a forgalom, zsufolt, meredek utcak, villamos
ide-oda, sehol U-bahn, lofasz az egesz, nekem München jott be, szerintem
München (Svajc, Nemetorszag, ausztria es Belgium varosai kozul) a
legszebb..
Csak az mar EU tag.. Eu orszagba meg hulye lennek menni, hogy versenyezzek
Cseh, Lengyel tobbi magyar programozokkal.. nekem büdös a munka.. foleg ha
fonokom nyaralasaert dolgozom.. Nekem nem kell a konkurencia..

Ja, es Budapest!! Gyönyörü varos! :)) HAHA :) minden hulye nemet ezt
mondja
nekem, en meg nezek rajuk ertetlenul, hogy Pardon? :) Es akkor mikor
mondom,
hogy szerintem gusztustalan szar, akkor meg ok nem ertik, hogy mi van :)
Hat laknanak egyszer ott 1 hetig folyamatosan :)

A nagy dagadt nemetje, elcsuszna a keleti mellett egy nagy kupac
kutyaszaron, majd jol bevagna a fejet a buszok altal szetkurt jardaszegely
kovebe, ami ki van mar fordulva a helyerol, kicsit megszedulne, aztan
harom
cigany mire eszhezter, mar a gatyajat is lerangatnak rola, utana meg
probalkozna kapcsolatba lepni a 8 altalanost vegzett rendor ezredessel,
aki
azt tudja kulfoldi nyelven mondani, "Tavaris", es probalna elmondani, hogy
mi van, kozben az autojat mar elvontattak, oda, hol a jo isten sem jar,
majd
beul egy taxiba, es mikor megerkezik, tobbet kene fizetnie, mint az egesz
1
hetes nyaralasa, mert ugye olyan becsuletesek hazankban a taxisok, na
persze, nem beszelve arrol, hgoy szegeny paciensunk ki sem tudna fizetni a
szamlajat, mert mar regen a kabatzsebebol (amit a ciganyok meg nem loptak
ki) mar kimosolyogtak utkozben az osszes keresztezodesben a penzt a
hajlektalanok.. Akik, mint tudvalevo a leendo csaladi hazukra dolgoznak..
Kemenyen!!! Aztan mikor mar minden sinen lenne, es megy paciensunk 60-al a
macskakoves uton, ahol persze felfesetes nincsen, hogy mi az o savja, jon
egy barkas 90-el es nyomja a kocsog nemetje mogott a dudat es kozben
orditozik "Takarodj mar le a kurva anyadat mocsok nemetje!" (Persze o ezt
ugy erti, hogy "Jaj de szep az utod, de szeretnek en is egy ilyet!" ) Es
akkor belefarol egy kurva nagy katyuba, amitol leszakad az elso
felfuggesztes..

Folytassam?

Gyönyörü Budapest... volt reszem masfel evig lakni ott, koszonom szepen!
Azota mindenki aki azt mondja, hogy Szep Budapest, azt egyreszt kirohogom,
mert tudatlan, meg megsajnalom, mert szerencsetlen balfasz lehet az ilyen,
meg megirigylem, mert aki annak hiszi, az valoszinuleg a johoz van szokva
es
abbol indul ki..

Ja, bocsi, hogy elkalandoztam :)

CSak eppen eszembe jutott Zürichrol, mert ma is fel orat tartott az ut, ez
is egy nagy szar varos, nem kell aggodni!

Ugyhogy fel a fejjel! Becsuljuk meg ami van :) Romboljuk tovabb a
dolgokat,
hogy minel elobb elpusztitsuk ezt a tragyat, amiben elunk :)

Sorry a kicsapongasaimert :)