Agri

  • From: "David David" <chat_master@xxxxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2004 12:36:41 +0200

Kaposvar? :)

Kaposvar nagyon szep kisvaros, minden nagyon szep benne, csak azt nem tudom,
hogy honnet van penze ott az embereknek, mivel munkalehetoseg, ipar.. semmi
nincsen..

Probaltam elhelyezkedni, a Teszkóba fel is vettek volna raktarosnak
informatikus diplomaval, mert teszkó azert van am! Hööö! Hat aszittetek,
hogy valami kis koszos falu gabozsvár? Há mán mindenki oda jar am a falúbú a
nagyvárosba!

Szoval ott egy dolgot lehet csinalni az embernek, eltemetnie magat, mivel
szepek a temetok.. ugyhogy en oda gondoltam magamat...

Amugy nehogy azt hiddjetek ( igy irja a baratnom a higyjeteket ) , hogy itt
egyedul vagyok! Es netan honvagyam van! Rengeteg magyarral talalkozok
Zürichben, igen, setalok, es hallom a kirakatnal a magyar szavakat!!

Ugyan nem trefalok ez komoly! Ugyanis a magyarok ide jarnak lopni... Hat
keremszepen, az otthoni fizetesbol nem lehet am megelni!

Na meg, latsz egy jo not az utcan, az hot ziher, hogy Ungarische
Prostituirte .. hat persze, mivel a sexipar nagyon jo svajcban, legalabb is
eleg jol megy..

Tele van magyar kurvaval az egesz varos, meg a fel svajc! Ez most viccen
kivul..

Ide jarnak at a jovo generaciojanak diplomas tanarnöi, akik majd a Ti
gyerköcötöket fogjak tanitani, itt szopjak ossze a tandijat, na meg a
diakhitel kiegeszitest :) Jo parat ismerek.. akik otthon azt adjak be, hogy
tanulmanyi utra mennek :))

Nem szegyen ez! Mi magyarok vagyunk, CIGANY NEMZET! Legalabb is igy tart
szamon minket a nyugateuropa!

Bemutatkozni ugy, hogy Ich bin so gut, ich bin so toll ich bin David aus
.... UNGARN???? Gyerekek, meg nem is rimel!!

Az annyi, mint mikor akcentussal jon hozzatok valaki, es mondja, hogy "En
lenni szomszedod Geza, jonni Pakisztan hozni csalad!".. Na? :) Orulnetek
ugye? :) Sok kis pakisztan kisgyerek kozul csillogna a feher boru gyereketek
:)
Szegeny gyerek par ev utan mar azt hinne, hogy a feher ember gyütt be
europaba es turta ki a pakisztaniakat, mert azok ugy szaporodnak, hogy a
genetikai kutatointezetben pakisztan es cigany szarmazasuakat akarnak a
feher eger helyett..

Na, mar megint elragadtattam magamat, ne tegyetek fel kerdeseket, mert akkor
kifakadok, mint Megyesi, mikor rajott otthon, hogy szar partra szavazott :)

Agri