[slikom] Re: cudo ne vidjeno

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Sep 2005 04:37:54 +0200

Pozdrav Gorane

Ja sam ti lijepo rekla da se ovo rijetko kome dogadja ali ni takve ljude ja
nisam mogla pronaci. Koga god sam pitala niti mu se to desavalo, niti zna od
cega to dolazi? I ja se slazem sa tim i vec sam i rekla da mi nije jasno da
puknu dva diska u dvadana. No, muka je kod mene pa vidjecu sta cu?

Vera