[slikom] Re: cudo ne vidjeno

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Sep 2005 18:13:20 +0200

Pozdrav svim listerima. zapamti koji cd stavljas moze biti cd zarazen sa
virusom ono samo je ovo predpostavka nema veze sto je cd audio mozda taj
virus ubrza obrtaje motora cd rezaca i njegov rad da naravno dozivi svoj
kraj i slomiu mu se remeni jer taj virus ubrza njegove obrtaje. Neznam dali
si kad cula za virus pod nazivom cernobil? To ti je recimo primjer takvog
virusa da tolikom brzinom ubrza rad procesora da jednostavno zapali citav
racunar i njegov hard disc i sve sto moze da spali zato pazi dobro koji ti
to cd radi jer sve je moguce.