[slikom] Re: cudo ne vidjeno

  • From: "Milorad Pejic" <mmpejic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Sep 2005 20:18:07 +0200

Ja sam imao Jedan rezač međutim pukao mi je disk. Disk je bio No-name.
Očistio sam ga ustvari jedan moj rođak. Radio je odprilike godinu dana i
onda mu je veljda došao kraj. Veki ne zaleći se sa kupovine novog rezača
pokušaj to očistiti. Ja ti predlažem sledeće marke diskova Verbatim, maxel i
princo.