[slikom] Re: cudo ne vidjeno

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Sep 2005 16:14:12 +0200

                     Još jedna mala sugestija,

     Ako vec budeš preduzimala obimnije radove na kompjuteru, ne zaboravi da
proverite Napojnu jedinicu. Jer ako se je nešto poremetilo tamo, NPR: kod
nekog od stabilizatora napona, moglo bi da prouzrokuje podizanje napona na
CDu, znaci prvenstveeno izmeriti te napone. Na pogonima ima dva napona.
Jedan je nešto više od 5 Volti, a drugi je 12, kako ne bi bilo: Operacija
uspela, a pacijent mrtav. Pozdrav,
               Mike