[slikom] Re: cudo ne vidjeno

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Sep 2005 21:21:58 +0200

                Kasno Marko na Kosovo stize!

     Rajko, ja sam kupio licencu pre par dana, tako da mi nisu zanimljivi
trikovi. Ima bolja varijanta: Ubaciš praznu disketu u flopi draiv, pokreneš
NOD32, i on sam napravi Autorizacionu šifru na disketi. Malo je problem
procitati šifru sa Sonijevim i Pionirovim pogonom, ostali citaju. Mada po
nekad i ova dva znaju iz prve da detektuju. Pozdrav,
               Mike