[slikom] cudo ne vidjeno

  • From: "Vera Veki" <verad@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Sep 2005 18:50:07 +0200

Pozdrav svima
Opet vam se zahvaljujem na svim savjetima ili kako rece Mike sugestijama. EEEEE
Mike!!! Kad bih ja imala neki od antivirus programa probala bih ja prvo na taj
nacin. Meni je bio instaliran kasperski ali ni on ne radi. Da li je istekao,
ili je nesto drugo ne znam? Sad ne vidim mogucnost sta da radim? Eto sve
problem za problemom. Baksuz!!! Jos jednom vam hvala svima ali vidjecu sta mogu
uciniti? Asad za Iksija. Posto rece u jednoj poruci da bi ovo sto se meni
desava moglo biti vrlo opasno, zelim da ga pitam na sta je mislio kontkretno?
Lako je reci moze biti opasno. Hmmm!!! To znam i ja. Nista novo pobogu.

Vera