[slikom] Re: cudo ne vidjeno

  • From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Sep 2005 11:24:04 +0200

                Zdravo Veki,

     Vera, bez Antivirusa si kao riba u mrezi. Danas je gotovo nemoguce
koristiti racunar bez tog programa. Ima prilican broj besplatnih AV
programa, pa ne bi bilo zgorega da svi pruze informacije vezane za tu
problematiku, kako bi se pomoglo onima koji na svojim racunarima nemaju
ništa instalirano. Ja cu ti predloziti nekoliko takvih, ali ih ne znam
previše. Znam, da i na ovoj listi ljudi koriste 'AVG6', ili sedam,
besplatno. Veoma je pristupacan za komunikaciju preko tastature. Kasperski
je takodje dobar i znam da postoje krekovi za njega. Jedan Rumunski AV, po
imenu
'Bit de fender', je trenutno izuzetno hvaljen, po nekim informacijama Demo
verzija traje jednu godinu. Postoje i Sajtovi gde se moze kompjuter
izskenirati. Ono što ja sada koristim je NOD32 Trial, u trajanju od mesec
dana, ali se da blagovremenom reinstalacijom to produzavati, ne znam koliko.
Ja sam uspeo 3 meseca tako. Pošto sam ga kupio, više mi nije interesantan
taj nacin. Evo linka gde se moze skinuti Trial verzija NOD32 na Našem
jeziku, pod imenom Hr, Hrvatski:

http://www.nod32.com/download/trial.htm

Dodji kursorom na prvo slovo adrese i klikni tipkom Enter; Download ce
krenuti!
     Pozdrav i puno sreće!
                 Miki